tirsdag den 14. april 2009

Så er DM overstået, fantastisk stævne, masser af pinde til kaninerne, og flere oprykninger.
Men hold kæft hvor var det hårdt, søndag, kunne jeg slet ikke tage kaninerne seriøst, og de fik sjuske fejl. Jeg var simpelhen så træt, fik slet ikke sovet, alt for sent i seng og alt for tidligt op :/


Niveas unger er bare skønne, med stort S, jeg kan slet ikke holde mig fra dem. Jeg har taget billeder i dag, som kommer på hjemmesiden i morgen.
Der er en han tilbage, bliver den ikke solgt, skal den selvfølgelig blive her. Alle unger der er reserverede, (de 5 andre) er reserverede som hopkaniner, både til helt nye og meget erfarne. Spændene!


Lidt fra hundene, lille Roxy er et lille super talent, og hun kan bare STÅ, og når det bliver sagt fryser hun og bliver stående, nu kan jeg også vende ryggen til og gå en meter væk, og hun står bare.
Salsa er gået i 1 års mode, og er ikke så nem at arbejde med, man skal virkelig være opfindsom.
Nougats nye program bliver der arbejdet med, keoreografien er færdig, og det skal bare finkæmmes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar