mandag den 27. april 2009

Lyngholm Cup ;)

Så er der lidt at skrive om igen :)
Lyngholm Cup, gik jo som planlagt, og var fantastisk :)
Dansemusene (Windy & Nougat, samt Birgitte & Mig), rev igen en 1. plads hjem ;) SÅDAN!!
Det var jo ret fedt, nu hvor vi har fået lavet halvdelen af programmet om, til vi skal på Bakken og lave opvisning.. Synes det er blevet meget federe med alle de her nye spring, og flere tricks!

Jeg har nu fået lov at reservere 2 unger hos to forskellige avlere i Sverige, som jeg skal over og hente her inden så længe.. Glæder mig helt vildt ;)
Så nærmer Sjællandsmesterskaberne i kaninhop (i hvert fald en del af klasserne) sig også, jeg har denne gang "kun" 10 starter, til en afveksling.. Det var lige hårdt nok til DM!



Øverst 6+ med Dansemusene, nederste Nougat i Ommer klassen med sit Freestyle program!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar