tirsdag den 31. marts 2009

Så er bloggens link lagt på hjemmesiden :)

Niveas unger er blevet rigtig store, og har fået øjne, jeg må virkelig tage mig sammen for ikke at komme til at beholde en. Navnene til Niveas unger er her, (da jeg endnu ikke kan se køn, har jeg taget 6 navne efter begge køn), alle unger hedder Nito til sidst som bedtyder kanin.

Hannerne:
1.Lyngholm’s Niejohmando Nito (Polish) [m] "little star”
2. Lyngholm’s Numa Nito [m] "power of god"
3. Lyngholm’s Nakoi Nito [m] "thank you"
4. Lyngholm’s Nadim Nito [m], "Friend"
5. Lyngholm’s Noggy Nito (Portuguese) [mf] "icecream"
6. Lyngholm’s Natsumi Nito (Japanese) [mf] "nice summer"

Hunnerne:
1. Lyngholm’s Nida Nito (Spanish) [f] "beautiful"
2. Lyngholm’s Nora Nito (Dutch) [f]
3. Lyngholm’s Nalani (Japanese) [f] "sent from heaven"
4. Lyngholm’s Nonjah Nito (Indian) [f] "beautifully lady"
5. Lyngholm’s Nadjeschka Nito, f, godt håb (good hope)
6. Lyngholm’s Nymphea Nito (Latin) [f] "water lilly"

Så er der DM, jeg har tilmeldt 9 kaniner, Chutney Elite Lige + Svær Kroget, Bell Svær Lige + Kroget + Længde, Egernis Middelsvær Lige + Kroget, Nero Middelsvær Lige + Kroget, Quatro Middelsvær Lige + Kroget, Jumper Middelsvær Lige + Let Kroget, Cotton Let Lige + Kroget & Nicoline Let Lige + Kroget. Jeg regner med at tage der ned torsdag eftermiddag, og bliver der til søndag.

Lidt fra hunde fronten, Nougat har fået nyt freestyle musik, og hun deltager forhåbentlig med det den 25. April -09 Jeg har meldt hende til i freestyle 1 & så deltager hun jo selvfølgelig også med Windy og hendes fine 6+, der har fået en hel del ændringer, MEGET spændene at se hvordan det kommer til at gå, vi skal træne det hele på Mandag.

Alt for nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar